Wybrane case study
Rozwój platformy zarządzającej kampaniami reklamowymi
Rozwój platformy zarządzającej kampaniami reklamowymi
Wyzwanie
Nasz klient z branży media & entertainment jest czołowym dostawcą usług streamingowych. Pracował nad rozwojem platformy do zarządzania kampaniami reklamowymi - oprogramowaniem chmurowym opartym na analizie danych.
Główne wyzwania obejmowały:
- Zbieranie i przetwarzanie danych o użytkownikach w czasie rzeczywistym, aby móc dostarczać spersonalizowane reklamy
- Wprowadzenie segmentacji behawioralnej, aby dzięki segmentacji użytkowników na podstawie ich zachowania móc dopasowywać i kierować reklamy do odpowiednich osób
- Wykorzystywanie danych do automatycznego doboru reklam dla użytkowników (Data-driven targeting)
- Umożliwianie personalizacji treści reklamowych oraz dystrybucji reklam na różnych urządzeniach
Dodatkowym wyzwaniem było zapewnienie skalowalności i bezpieczeństwa platformy, a także integracja z istniejącymi systemami klienta.
Rozwiązanie
Kompleksowe rozwiązanie obejmowało:
- Data & ML/AI Services:
- Platformę do gromadzenia i analizy danych o użytkownikach w czasie rzeczywistym
- Wykorzystanie technologii Big Data, Machine Learning i AI do automatyzacji procesów i optymalizacji kampanii reklamowych
- Cloud Services:
- Wdrożenie rozwiązania w chmurze Azure, aby zapewnić wysoką skalowalność, dostępność i bezpieczeństwo
- Application Engineering Services:
- Zaprojektowanie i wdrożenie nowego interfejsu użytkownika opartego na React.js, ułatwiającego zarządzanie kampaniami reklamowymi
- Zintegrowanie platformy z innymi systemami klienta
Zespół tworzyli doświadczeni eksperci:
- Data Scientist
- Data Analyst
- DevOps Engineer
- Cloud Architect
- Back-end Developerzy
- Front-end Developerzy
- Scrum Master
Prace zostały realizowane w oparciu o metodologię Agile, która pozwoliła na bieżącą adaptację do zmieniających się potrzeb klienta.
Zaangażowanie ekspertów Connectis w projekcie
Rezultat
Rozwój platformy przyniósł klientowi szereg korzyści:
- Zwiększenie efektywności kampanii reklamowych: precyzyjne targetowanie reklam i personalizacja treści reklamowych przełożyła się na wzrost współczynnika konwersji
- Oszczędność czasu i zasobów: automatyzacja procesów pozwoliła klientowi zaoszczędzić czas i zasoby
- Poprawa user experience: użytkownicy po stronie klienta byli zadowoleni z poprawy efektywności kampanii reklamowych i łatwości obsługi platformy
- Skalowalność i bezpieczeństwo: zastosowane rozwiązania umożliwiły klientowi na jej dostosowywanie do aktualnych i przyszłych potrzeb
Szukasz wsparcia w rozwoju oprogramowania chmurowego opartego na analizie danych?
Mamy doświadczenie w realizacji takich projektów dla firm z różnych sektorów. Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy Ci pomóc.