Wybrane case study

Rozwój platformy zarządzającej kampaniami reklamowymi

Rozwój platformy zarządzającej kampaniami reklamowymi

Data & AI
Cloud
Media

Wyzwanie

Nasz klient z branży media & entertainment jest czołowym dostawcą usług streamingowych. Pracował nad rozwojem platformy do zarządzania kampaniami reklamowymi - oprogramowaniem chmurowym opartym na analizie danych.

Główne wyzwania obejmowały:

  • Zbieranie i przetwarzanie danych o użytkownikach w czasie rzeczywistym, aby móc dostarczać spersonalizowane reklamy
  • Wprowadzenie segmentacji behawioralnej, aby dzięki segmentacji użytkowników na podstawie ich zachowania móc dopasowywać i kierować reklamy do odpowiednich osób
  • Wykorzystywanie danych do automatycznego doboru reklam dla użytkowników (Data-driven targeting)
  • Umożliwianie personalizacji treści reklamowych oraz dystrybucji reklam na różnych urządzeniach

Dodatkowym wyzwaniem było zapewnienie skalowalności i bezpieczeństwa platformy, a także integracja z istniejącymi systemami klienta.

Rozwiązanie

Kompleksowe rozwiązanie obejmowało:

  • Data & ML/AI Services:
    • Platformę do gromadzenia i analizy danych o użytkownikach w czasie rzeczywistym
    • Wykorzystanie technologii Big Data, Machine Learning i AI do automatyzacji procesów i optymalizacji kampanii reklamowych
  • Cloud Services:
    • Wdrożenie rozwiązania w chmurze Azure, aby zapewnić wysoką skalowalność, dostępność i bezpieczeństwo
  • Application Engineering Services:
    • Zaprojektowanie i wdrożenie nowego interfejsu użytkownika opartego na React.js, ułatwiającego zarządzanie kampaniami reklamowymi
    • Zintegrowanie platformy z innymi systemami klienta

Zespół tworzyli doświadczeni eksperci:

  • Data Scientist
  • Data Analyst
  • DevOps Engineer
  • Cloud Architect
  • Back-end Developerzy
  • Front-end Developerzy
  • Scrum Master

Prace zostały realizowane w oparciu o metodologię Agile, która pozwoliła na bieżącą adaptację do zmieniających się potrzeb klienta.

Zaangażowanie ekspertów Connectis w projekcie

Rezultat

Rozwój platformy przyniósł klientowi szereg korzyści:

  • Zwiększenie efektywności kampanii reklamowych: precyzyjne targetowanie reklam i personalizacja treści reklamowych przełożyła się na wzrost współczynnika konwersji
  • Oszczędność czasu i zasobów: automatyzacja procesów pozwoliła klientowi zaoszczędzić czas i zasoby
  • Poprawa user experience: użytkownicy po stronie klienta byli zadowoleni z poprawy efektywności kampanii reklamowych i łatwości obsługi platformy
  • Skalowalność i bezpieczeństwo: zastosowane rozwiązania umożliwiły klientowi na jej dostosowywanie do aktualnych i przyszłych potrzeb

Szukasz wsparcia w rozwoju oprogramowania chmurowego opartego na analizie danych?

Mamy doświadczenie w realizacji takich projektów dla firm z różnych sektorów. Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy Ci pomóc.

Zobacz inne projekty

Data & AI
Cloud
Media