Polityka Prywatności
I. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach niniejszej strony jest Connectis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Chmielna 71, 00-801 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000158609, NIP: 5211019683, REGON: 010966858, kapitał zakładowy w wysokości 100 000 złotych.
II. Inspektor Ochrony Danych
W trosce o bezpieczeństwo danych użytkowników i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem: iod@connectis.pl.
III. Zasady przetwarzania danych osobowych
Podejmujemy wszelkie uzasadnione kroki, aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Nasze usługi wykorzystują szyfrowaną transmisję danych (SSL) podczas rejestracji i logowania, co chroni dane identyfikujące Użytkownika i znacznie blokuje przechwytywanie dostępu do konta przez nieautoryzowane systemy lub osoby.
IV. Cele, podstawy i czas przetwarzania danych osobowych
1. Dane zbierane w celach rekrutacyjnych
Za pośrednictwem naszych stron zbieramy dane w celach rekrutacyjnych, jeśli prześlesz nam tą drogą swoją aplikację lub CV. Podstawą prawną przetwarzania takich danych jest:
- w przypadku rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę: przepis art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz wyrażona przez Ciebie zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – podanie w formularzu oraz innych wprowadzonych do systemu dokumentach danych osobowych w zakresie szerszym niż imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia traktujemy jako zgodę na ich przetwarzanie dla potrzeb prowadzonej rekrutacji);
- w przypadku rekrutacji w celu zawarcia umowy cywilnoprawnej (w trym kontraktu b2b): działanie w celu zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) oraz uzasadniony interes administratora, polegający na organizacji postępowania rekrutacyjnego oraz nawiązaniu współpracy (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Więcej na temat przetwarzania danych dla celów rekrutacyjnych dowiesz się w formularzu rekrutacyjnym i zawartej tam klauzuli informacyjnej. Takie dane przechowujemy do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż do końca roku kalendarzowego, w którym proces się zakończył, a jeśli wyraziłeś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, do czasu odwołania przez Ciebie zgody, jednak nie dłużej niż przez trzy lata.
2. Dane zbierane w celach marketingowych
W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celu wysyłki ofert handlowych drogą elektroniczną przetwarzamy Twoje dane osobowe w tych celach na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu, polegającego na realizacji działań marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). O zbieraniu danych w takich celach jesteś zawsze informowany w miejscach, gdzie prosimy Cię o wyrażenie takiej zgody. Takie dane przechowujemy do czasu odwołania przez Ciebie zgody.
3. Dane zbierane w celach nawiązania kontaktu, relacji biznesowych
Za pośrednictwem naszych stron możesz się z nami skontaktować, jeśli chcesz:
- złożyć zapytanie drogą mailową lub telefoniczną (w tym żądanie dotyczące praw wynikających z RODO);
- skontaktować się za pomocą formularza kontaktowego;
- ustalić spotkanie z wykorzystaniem widżetu umożliwiającego umówienie konkretnej daty i godziny spotkania.
Podane przez Ciebie dane osobowe w celach kontaktowych przetwarzamy na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na umożliwieniu nam udzielenia odpowiedzi na zadane pytania, umożliwienia umówienia i przeprowadzenia spotkania (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na pytanie, zorganizowania spotkania, a następnie przez trzy lata licząc od ostatniego kontaktu.
4. Dane zbierane w ramach usługi serwisu hub.connectis.pl
Za pośrednictwem serwisu hub.connectis.pl użytkownik ma możliwość korzystania z usługi prowadzenia konta zawierającego informacje uzupełnione przez użytkownika a dotyczące m.in. jego doświadczenia zawodowego i oczekiwań związanych z nowym miejscem zatrudnienia (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli działań związanych z zawarciem i świadczeniem przedmiotu umowy). Dzięki tej funkcjonalności w ramach prowadzonych procesów kojarzenia potencjalnych zleceniodawców z użytkownikami, możemy nawiązać kontakt z użytkownikiem, proponować mu dopasowane oferty współpracy a także udostępniać profil potencjalnym pracodawcom/ zleceniodawcom w celu umówienia spotkania (na podstawie wyrażonej zgody, tj. art. 6 ust.1 lit. a RODO).
Po zakończeniu świadczenia usługi, niezależnie od przyczyny wygaśnięcia umowy, będziemy przetwarzać dane w celu zabezpieczenia i obrony przed potencjalnymi roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Więcej informacji nt. przetwarzania danych w portalu hub.connectis.pl znajduje się w Polityce Prywatności tego serwisu.
5. Dane zbierane za pośrednictwem portali społecznościowych
Prowadzimy strony profilowe na portalach społecznościowych w celu udostępniania ich użytkownikom przygotowanych przez nas treści oraz kontaktowania się z użytkownikami tych portali: Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube.
W ich ramach przetwarzamy Twoje dane osobowe, gdy jesteś ich użytkownikiem i odwiedzasz wskazane profile, bądź wchodzisz w interakcje z tymi profilami (polubienia, komentarze, przesyłane wiadomości), gromadzimy w ten sposób także dane dotyczące Twojej aktywności na tym profilu. Dane te przetwarzamy na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na umożliwieniu nam kontaktu z innymi użytkownikami portali i podejmowaniu innych działań zgodnie z regulaminami takich portali (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Portale społecznościowe posiadają własne regulacje i zasady działania, które są niezależne od nas, w związku z tym jako użytkownicy portalu społecznościowego i Ty i my jesteśmy związani także polityką prywatności i regulaminami zaakceptowanymi w ramach takiego portalu społecznościowego. Pamiętaj, że jako użytkownik portalu społecznościowego możesz także zarządzać swoim kontem i zamieszczanymi treściami zgodnie z regulacjami takiego portalu.
Informacja o współadministrowaniu danych z Meta Platforms Ireland Limited
- Administrator i Meta Platforms Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Irlandia) są wspólnymi administratorami danych Użytkowników zgodnie z artykułem 26 RODO w zakresie przetwarzania danych do celów statystycznych oraz reklamowych.
- Współadministrowanie obejmuje zbiorczą analizę danych w celu wyświetlania statystyk aktywności Użytkowników Fanpage Administratora na portalach Facebook oraz Instagram.
- Zakres odpowiedzialności Meta Platforms Ireland za przetwarzanie danych Użytkowników we wskazanych celach:
- posiadanie podstawy prawnej dla przetwarzania danych na potrzeby statystyk strony;
- zapewnienie realizacji praw osób, których dane dotyczą;
- zgłaszanie naruszeń do organu nadzorczego oraz zawiadamianie osób, których dotyczyło naruszenie o zdarzeniu;
- zapewnienie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych Użytkowników.
- Zakres odpowiedzialności Administratora za przetwarzanie danych Użytkowników:
- posiadanie podstawy prawnej do przetwarzania danych na potrzeby statystyk;
- zrealizowanie obowiązków informacyjnych w zakresie realizowanych przez Administratora celów przetwarzania.
- Meta Platforms Ireland udostępni zasadniczą treść załącznika dotyczącego statystyk strony osobom, których dotyczą dane (art. 26 ust. 2 RODO), za pośrednictwem danych zawartych w Informacjach o statystykach strony, do których dostęp można uzyskać ze wszystkich stron.
- Głównym organem nadzorczym w zakresie wspólnego przetwarzania danych jest irlandzka Komisja ds. ochrony danych (niezależnie od zapisów art. 55 ust. 2 RODO, w stosownych przypadkach).
- Szczegółowe informacje dotyczące wzajemnych uzgodnień pomiędzy administratorami są dostępne na stronie: https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum.
Zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników przez Meta Platforms Ireland są dostępne na stronie: https://www.facebook.com/privacy/explanation
6. Uczestnictwo w ramach programu ambasadorskiego
Użytkownik ma możliwość wzięcia udziału w programie ambasadorskim na zasadach opisanych w regulaminie programu. Podstawą przetwarzania danych w ramach programu poleceń jest realizacja postanowień regulaminu, czyli świadczenie warunków w nim opisanych (na podstawie art. 6 ust 1 lit. b RODO), a dla uczestnika, który uzyska prowizję lub bonus również na podstawie obowiązków prawnych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikających z art. 74 ustawy o rachunkowości i innych przepisów dotyczących podatników. Po podjęciu decyzji w sprawie zgłoszenia potencjalnego klienta, dane przetwarzamy dodatkowo na okazję obrony przed potencjalnymi roszczeniami co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez okres przedawnienia roszczeń.
Dane przetwarzane w ramach realizacji obowiązków prawnych ciążących na administratorze będziemy przechowywać przez cały okres uczestnictwa w programie a także przez okres 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego w którym została wypłacona Użytkownikowi prowizja lub bonus.
W przypadku danych przetwarzanych na okazję zabezpieczenia potencjalnych roszczeń użytkowników, którzy nie zostali wybrani do wzięcia udziału w programie – okres przechowywania wynosi 12 miesięcy licząc od dnia, w którym Użytkownik został poinformowany o decyzji odmownej dotyczącej kwalifikacji do programu.
V. Odbiorcy danych osobowych
Przy przetwarzaniu danych osobowych korzystamy z pomocy innych podmiotów, takie podmioty przetwarzają dane osobowe na nasze zlecenie i w naszym imieniu, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w umowie usług, np. usług teleinformatycznych tj.: hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych, projektowanie i utrzymanie strony internetowej, obsługi poczty elektronicznej, usług prawnych, doradczych, marketingowych, pocztowych i kurierskich.
W określonych prawem przypadkach przekazujemy dane osobowe także podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Przekazujemy Twoje dane osobowe także innym odbiorcom - dostawcom technologii wykorzystywanych przez Stronę.
VI. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Niektóre z wykorzystywanych przez nas narzędzi lub rozwiązań wymagają transferu danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy do krajów trzecich (np. niektóre usługi chmurowe czy narzędzia marketingowe). Jeśli taki transfer danych jest konieczny dokładamy wszelkich starań aby zapewnić jak najwyższe standardy bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych oraz ochrony Twojej prywatności i wybieramy tylko takich dostawców usług, którzy taką ochronę zapewniają.
W przypadku konieczności przekazania danych poza EOG, stosujemy następujące zabezpieczenia:
- Standardowe Klauzule Umowne (SCC) zatwierdzone przez Komisję Europejską: Zawieramy umowy z odbiorcami danych spoza EOG, wykorzystując najnowsze wersje SCC, które zapewniają odpowiednie gwarancje ochrony danych.
- Decyzje Komisji Europejskiej w sprawie adekwatności: W przypadku krajów, co do których Komisja Europejska wydała decyzję stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony, transfer danych odbywa się na podstawie takiej decyzji. Aktualna lista krajów, wobec których wydano decyzję o adekwatności, jest dostępna na stronie internetowej Komisji Europejskiej.
W przypadku transferów do USA, współpracujemy wyłącznie z podmiotami certyfikowanymi w ramach programu EU-U.S. Data Privacy Framework, gdy jest to możliwe.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą
Jeśli masz wątpliwości związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych pamiętaj, że zawsze masz prawo do informacji. Jeśli zwrócisz się do nas z pytaniami udzielimy Ci na nie odpowiedzi. Ponadto zgodnie z RODO przysługują Ci następujące prawa:
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych (art. 15 RODO), w tym uzyskania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),
- prawo sprostowania (poprawienia) lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych (16 RODO),
- prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem (art. 17 RODO),
- prawo wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych (art. 18 RODO)
- prawo do otrzymania swoich danych w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie oraz ich przenoszenia, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody lub zawartej umowy, a także gdy przetwarzanie jest wykonywane w sposób zautomatyzowany, (art. 20 RODO),
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadku przetwarzania ich w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w tym wobec profilowania (art. 21 RODO),
- w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, przysługuje Ci prawo do cofnięcia udzielonych zgód w każdym momencie, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed ich cofnięciem. Zgodę możesz wycofać poprzez wysłanie wiadomości na adres: iod@connectis.pl z podaniem adresu, który został użyty do wyrażenia zgody.
Ze wszystkich wymienionych powyżej praw, a także wszystkich innych przewidzianych w RODO, możesz skorzystać poprzez kontakt z inspektorem ochrony danych – drogą mailową: iod@connectis.pl. Na ten adres możesz także przesyłać wszystkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Connectis Sp. z o.o.
VIII. Skarga do organu nadzoru
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
IX. Pliki cookie
Nasze strony internetowe korzystają z plików cookie. Pliki cookie to niewielkie informacje, wysyłane przez stronę internetową, który odwiedzasz i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystasz podczas przeglądania stron internetowych. Za pomocą cookie zbierane są różne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Cookie mają więc wpływ na prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych. Cookie umożliwiają także zapamiętywanie Twoich preferencji (np. wybór języka) i ułatwiają korzystanie ze stron. Informacje zbierane za pośrednictwem cookie mogą być także wykorzystywane w celach statystycznych lub analizowane, by pomóc właścicielom stron w lepszym ich dopasowaniu do preferencji użytkowników.
Za pomocą plików cookie zbieramy takie informacje jak: dane komputera i przeglądarki używanych do przeglądania stron internetowych, dane o miejscu logowania (lokalizacyjne), numery IP.
Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookie:
- Sesyjne pliki cookies - są przechowywane w urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji przeglądarki. Zarejestrowane informacje są później trwale usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika.
- Stałe pliki cookies - te pliki cookie są przechowywane w urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich usunięcia. Zakończenie sesji przeglądarki internetowej lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia Użytkownika. Mechanizm stałych plików cookies nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika.
Wykorzystywane przez nasze strony pliki cookie możemy podzielić na dwa typy plików:
- Cookies Administratora - pliki cookies zamieszczane przez nas za pośrednictwem naszych stron.
- Cookies stron trzecich - pliki cookies umieszczane przez naszych partnerów biznesowych za pośrednictwem naszych stron.
Pliki te są wykorzystywane w szczególności do analizy danych oraz badania zachowania Użytkowników na stronie, podnoszenia skuteczności działań marketingowych w szczególności w zakresie lepszego dopasowania prezentowanych treści.
Wykorzystywane przez nasze strony pliki cookie możemy podzielić również na:
- niezbędne - przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek;
- funkcjonalne - umożliwiają stronie zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie strony, np. preferowany język lub region, w którym znajduje się Użytkownik;
- analityczne - pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i przetwarzając anonimowe informacje;
- marketingowe – ich celem jest umożliwienie wyświetlania reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników.
Zarządzanie plikami cookies
Masz możliwość samodzielnego zarządzania plikami cookies, poprzez wyrażenie zgody wg własnych preferencji. Niezbędne cookies, bez których nasza strona nie może funkcjonować, jako jedyne zapisywane są bez Twojej zgody.
W każdy momencie możesz cofnąć wyrażoną zgodę, poprzez zmianę ustawień z poziomu cookie banner.