

Wybrane case study
Klient z branży paliwowej chciał poprawić Customer Experience poprzez wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej. Aplikacja miała umożliwić klientom płacenie za paliwo z poziomu aplikacji bez konieczności stania w kolejkach do kas, a także zapewnić im dodatkowe korzyści, takie jak program lojalnościowy. Miała być prosta w obsłudze, przyjazna dla użytkownika, skalowalna na różne rynki i oparta na tym samym backendzie również w wersji dla klienta B2B.
Na potrzeby realizacji tego projektu zbudowaliśmy zespół obejmujący analityków biznesowych, backend developerów, UX designerów, testerów, Android developerów i iOS developerów. Każdy z ekspertów przeszedł szczegółowy proces weryfikacji, oceniający zarówno kompetencje techniczne, jak i umiejętności miękkie.
Proces projektowy obejmował:
Zespół ten wykorzystał metodologię Agile, aby szybko i efektywnie dostarczać rozwiązania, które obejmowały m.in.:
Projekt zakończył się ogromnym sukcesem. Aplikacja mobilna:
W Connectis_ wspieramy klientów w prowadzeniu biznesu - i naszymi rozwiązaniami możemy pomóc również Twojej firmie. Dowiedz się więcej.