

Wybrane case study
Nasz klient jest liderem w branży retail. Z powodu rosnących wyzwań w pozyskiwaniu talentów, wydłużony czas oczekiwania klienta na kontakt z pracownikami infolinii zaczął negatywnie wpływać na poziom satysfakcji.
Klient potrzebował rozwoju rozwiązań automatyzujących proces obsługi, skracających czas oczekiwania klientów na uzyskanie informacji o produktach i/lub podstawowego wsparcia technicznego. Aby sprostać tym wyzwaniom, zaproponowaliśmy klientowi wdrożenie rozwiązań Generative AI, obejmujących:
Dodatkową korzyścią była możliwość poszerzenia zakresu obsługi klienta o kolejne języki.
Wdrożenie rozwiązań Generative AI przyniosło klientowi szereg korzyści:
Dodatkowo klient docenił innowacyjność i efektywność zastosowanych rozwiązań, a rozwiązania Generative AI zostały włączone do katalogu dobrych praktyk klienta.
Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie Generative AI. Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy Ci pomóc.