WARSZAWA
Praca hybrydowa
Wsparcie IT/Helpdesk

Application Support Specialist (L2)

Ref: 11278/KR
experience-icon
Doświadczenie Mid

Stack technologiczny

Microsoft
Podstawowy Średni Mocny
Service Now
Podstawowy Średni Mocny
Jira
Podstawowy Średni Mocny
Confluence
Podstawowy Średni Mocny
SQL lub NoSQL
Podstawowy Średni Mocny
SDLC
Podstawowy Średni Mocny

Application Support Specialist (L2)

13,000 - 17,000 PLN
+ VAT (B2B)
Folder icon
Przeciągnij & upuść plik tutaj lub przeglądaj

Maks. rozmiar pliku: 5 MB. Dopuszczalne formaty: *.pdf

Klaudia Kunczik

Twoje obowiązki

Wspólnie z naszym Partnerem, liderem branży automotive, poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia Aplikacji (poziom L2). Aplikacja (GMAP) to wielomodułowa platforma napisana w React Native (Typescript), która będzie służyć jako podstawa dla wielu aplikacji rozpowszechnionych na całym świecie. Codzienny harmonogram pracy obejmuje w 95% rozwijanie nowych funkcji przy użyciu nowoczesnych narzędzi i najlepszych praktyk programistycznych.

 

Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji będzie członkiem Zespołu Wsparcia L2 w ramach Globalnego Rozwoju IT, wspierając nowe i istniejące rozwiązania opracowane przez zespoły międzyfunkcyjne. Głównym celem roli będzie zapewnienie płynnego przepływu incydentów, ich selekcja, rozwiązywanie, jeśli to możliwe, ścisła współpraca z Obsługą Klienta i innymi liniami wsparcia oraz odpowiednimi interesariuszami w skutecznym rozwiązywaniu incydentów. Rola wymaga pełnej gotowości do pracy w systemie dyżurów 24/7 w ramach rotacji w zespole.

 

Opis stanowiska:

  • Selekcja incydentów: Efektywna kategoryzacja przychodzących zgłoszeń wsparcia
  • Rozwiązywanie problemów technicznych: Wykorzystanie wiedzy technicznej do analizy i rozwiązywania incydentów zgłaszanych przez Obsługę Klienta
  • Zarządzanie eskalacjami: Określenie momentu, kiedy problemy wymagają eskalacji do 3. linii wsparcia dla dalszego dochodzenia lub rozwiązania
  • Współpraca z innymi liniami wsparcia: Ścisła współpraca z Obsługą Klienta w celu gruntownego zrozumienia zgłaszanych problemów
  • Dokumentacja (Service Now/Confluence/Jira): Utrzymywanie kompleksowej dokumentacji kroków rozwiązywania problemów
  • Stałe doskonalenie: Proaktywne identyfikowanie powtarzających się problemów i przyczyn
  • Raportowanie wyników: Generowanie i analiza raportów dotyczących wskaźników zgłoszeń wsparcia
  • Komunikacja: Jasna i skuteczna komunikacja z innymi liniami wsparcia i interesariuszami w celu właściwego zrozumienia problemu

 

Wymagania

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w roli działu operacyjnego/obsługi technicznej IT
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne, myślenie krytyczne i dbałość o szczegóły
  • Mocne umiejętności rozwiązywania problemów, zdolność do podejścia do problemów metodologicznie w celu skutecznego rozwiązywania problemów technicznych
  • Skuteczne zarządzanie czasem – priorytetyzacja zadań, efektywne zarządzanie obciążeniem pracy, aby spełnić oczekiwane SLA
  • Doświadczenie w pracy z rozwiązaniami i platformami Microsoft, Service Now, pakietem Atlassian (Jira/Confluence)
  • Znajomość baz danych SQL lub NoSQL, lub dowolnego języka programowania byłaby zaletą
  • Co najmniej podstawowa znajomość ITIL
  • Zrozumienie cyklu życia oprogramowania (SDLC), znajomość metodyki Agile oraz podstaw DevSecOps
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – C1

Oferujemy

  • 5000 zł za każde polecenie Specjalisty do naszych projektów
  • Meetupy technologiczne, imprezy, spotkania integracyjne
  • Proces rekrutacyjny przeprowadzany zdalnie
  • Indywidualny opiekun ze strony Connectis
  • Perspektywę długofalowej współpracy

 

 

 

Benefity

benefit-packages

Pakiety dla pracowników i szkolenia

Przy współpracy z nami otrzymujesz pakiet powitalny, medyczny i sportowy oraz udział w szkoleniach i konferencjach

benefit-ambasador

Ambasador
HR

Jesteśmy w elitarnym gronie Ambasadorów HR. Tytułem tym nagrodził nas Instytut Biznesu

benefit-relocate

Pakiet
Relokacyjny

Chcesz pracować stacjonarnie, ale mieszkasz w innym mieście? U nas możesz liczyć na pakiet relokacyjny

benefit-work

Sam wybierasz miejsce pracy

Zdecydowana większość naszych projektów jest realizowana zdalnie. Mamy również możliwość pracy z biura

benefit-awards

Firma nagrodzona licznymi nagrodami

LinkedIn Talent Award, HR Dream Team, Polska Nagroda Innowacyjności to tylko nieliczne spośród nagród które zdobyliśmy podczas ostatnich 5 lat

benefit-community

Tworzymy społeczność pasjonatów IT

Nasza społeczność trzyma się razem. Spotykamy się podczas wspólnych meetup’ów C_tech i wydarzeń dla branży IT

benefit-tech

Dostęp do najnowszych technologii

Każdego dnia spływają do nas innowacyjne projekty wykorzystujące najnowsze technologie i rozwiązania. Z nami masz gwarancję, że w pracy wykorzystasz posiadany skill set

benefit-tech-years

20+ lat wytwarzania technologii

Jesteśmy w branży już od wielu lat i nie zwalniamy tempa! Connectis_ to polska firma z tradycjami i misją. 95% naszych Specjalistów poleciłoby nasze usługi innej firmie

benefit-money

Wypłata zawsze
na czas

Z nami masz gwarancje, że Twoja wypłata zawsze będzie na czas. Dzięki C_cloud bez problemów zarządzisz procesem naszej współpracy

benefit-guardian

Osobisty
Opiekun

Od poczatku współpracy masz pełne wsparcie naszego dedykowanego opiekuna. 98% naszych Specjalistów jest zadowolonych z relacji z opiekunem i uważa, że jest z nimi w stałym kontakcie

benefit-stability

Stabilność
zatrudnienia

Kiedy skończy Ci się projekt, znajdziemy dla Ciebie następny. 85% naszych Specjalistów chce pracować z nami przez najblizszy rok, a 97% poleciłoby pracę z nami swoim znajomym.

benefit-atmosphere

Fantastyczna
atmosfera

99% naszych Specjalistów uważa, że atmosfera panująca w projekcie jest satysfakcjonująca. Dodatkowo dbamy o integrację. imprezy firmowe oraz miłe niespodzianki na specjalne okazje

Connectis HR Specialist

Application Support Specialist (L2)

13,000 - 17,000 PLN
+ VAT (B2B)
Folder icon
Przeciągnij & upuść plik tutaj lub przeglądaj

Maks. rozmiar pliku: 5 MB. Dopuszczalne formaty: *.pdf

Connectis
Connectis

Poleć znajomego i zgarnij 5 000 PLN

Doceniamy naszych specjalistów, ale również doceniamy osoby, które nam ich poleciły. Sądzisz, że Twój znajomy doskonale sprawdziłby się jako część naszego zespołu? Po prostu wyślij mu link do jednej z naszych ofert.

Jeśli zacznie z nami współpracę, możesz zgarnąć 5 000 PLN!

Zobacz nasz Instagram