Regulamin Programu Ambasadorskiego
z dnia 8.10.2024 r.
1. Postanowienia ogólne
- Program Ambasadorski (zwany dalej „Programem”) skierowany jest do osób, które chciałyby wesprzeć firmę Connectis sp. z o.o. (zwaną dalej „Connectis”) w pozyskaniu nowych klientów, w szczególności korporacyjnych, posiadających duże działy IT (zwanych dalej „Potencjalnymi Klientami”).
- Organizatorem Programu jest Connectis sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (adres: 00-801 Warszawa, ul. Chmielna 71), wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000158609, Regon 010966858, NIP 5211019683, kapitał zakładowy w wysokości 100 000 złotych.
- Kandydatem na Ambasadora, zwanym dalej „Kandydatem na Ambasadora”, może być każda osoba fizyczna lub prawna, która zapoznała się z niniejszym regulaminem (zwanym dalej „Regulaminem”) i zaakceptowała jego postanowienia, z wyłączeniem pracowników Connectis i współpracowników Connectis, do których zakresu obowiązków należy poszukiwanie specjalistów IT w celu nawiązania współpracy tych osób z Connectis lub pozyskiwanie klientów dla Connectis.
- Regulamin ten określa zasady uczestnictwa w Programie, w tym zadania Kandydatów na Ambasadora i osób wyznaczonych do roli Ambasadorów, proces nawiązywania współpracy z Ambasadorem oraz warunki wypłaty prowizji i bonusa.
- Regulamin nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, a jego postanowienia mają charakter informacyjny. Akceptacja Regulaminu nie oznacza jeszcze, że Kandydatowi na Ambasadora przysługuje jakiekolwiek wynagrodzenie, prowizja czy inne świadczenie. Po zapoznaniu się z możliwościami współpracy Connectis ma swobodny wybór w zakresie nawiązania współpracy z daną osobą lub podmiotem jako Ambasadorem bądź nie, nie jest w żaden sposób zobowiązana do nawiązania takiej współpracy.
2. Zakres zadań Kandydata na Ambasadora
- Kandydat na Ambasadora ma za zadanie:
- zapoznać przedstawicieli Connectis z Potencjalnym Klientem na usługi outsourcingu IT, w tym poprzez zorganizowanie spotkania lub wymianę korespondencji e-mail.
- udzielić wsparcia w nawiązaniu nowego kontaktu z Potencjalnym Klientem.
- udzielić wsparcia w umówieniu spotkania z osobą decyzyjną zainteresowaną usługami Connectis.
3. Proces nawiązywania współpracy z Ambasadorem
- Zgłoszenie Potencjalnego Klienta może odbyć się poprzez:
- Formularz dostępny na stronie internetowej Connectis lub
- Bezpośredni kontakt z firmą Connectis.
- Po zgłoszeniu Potencjalnego Klienta Connectis podejmie kontakt z Kandydatem na Ambasadora (telefoniczny lub mailowy) w celu weryfikacji zgłoszenia.
- Kandydat na Ambasadora w kolejnym kroku przekaże informację o Potencjalnym Kliencie, którego może pomóc pozyskać dla Connectis.
- Connectis zweryfikuje, czy zgłoszony Potencjalny Klient:
- jest aktywnym klientem lub
- jest klientem, z którym aktywnie są prowadzone rozmowy lub
- jest nowym kontaktem
- Po dokonaniu weryfikacji z pkt 3.4 Regulaminu Connectis potwierdzi zainteresowanie lub odmówi kontynuacji procesu. W przypadku potwierdzenia zainteresowania Kandydat na Ambasadora i Connectis podpiszą odrębną umowę cywilnoprawną, która będzie regulowała szczegółowo zasady przyznawania i wypłaty świadczeń z pkt 4 Regulaminu. Warunkiem przyznania i wypłaty ww. świadczeń jest zawarcie umowy pomiędzy Connectis a Kandydatem na Ambasadora.
- Program będzie realizowany przez Ambasadora w oparciu o umowę ambasadorską, o której mowa w pkt 3.5 Regulaminu.
- W przypadku akceptacji Potencjalnego Klienta, zadaniem Ambasadora jest doprowadzenie do spotkania przedstawiciela Connectis z Potencjalnym Klientem.
- W razie doprowadzenia przez Ambasadora do realizacji przez Connectis usługi outsourcingu IT dla Potencjalnego Klienta, Ambasadorowi przysługuje prowizja zgodnie z warunkami określonymi w punkcie 4 Regulaminu i zawartą umową. Dla uniknięcia wątpliwości poprzez realizację usługi outsourcingu IT należy rozumieć faktyczne świadczenie płatnej i fakturowanej usługi przez Connectis na rzecz Potencjalnego Klienta, a nie samo podpisanie umowy ramowej lub zlecenia.
4. Świadczenia
- Za każdego Konsultanta dedykowanego przez Connectis do świadczenia usług outsourcingu IT na rzecz Potencjalnego Klienta (zgłoszonego przez Ambasadora w trybie opisanym w punkcie 3 Regulaminu) na okres co najmniej 12 miesięcy od daty potwierdzenia kontynuacji procesu z pkt 3.5 Regulaminu, Connectis wypłaci Ambasadorowi prowizję w wysokości 5 000 zł (netto na podstawie umowy B2B lub brutto w oparciu o umowę zlecenie, w zależności od tego, czy Ambasador prowadzi właściwą działalność gospodarczą lub nie), zwaną dalej „Prowizją”.
- W przypadku dedykowania przez Connectis do świadczenia usług outsourcingu IT na rzecz Potencjalnego Klienta (zgłoszonego przez Ambasadora w trybie opisanym w punkcie 3 Regulaminu) minimum 10 Konsultantów spełniających warunki z pkt 4.1 Regulaminu (dla jasności – świadczących usługi dla jednego klienta tj. podmiotu z tym samym numerem NIP, a nie np. dla kilku spółek z grupy kapitałowej), Connectis wypłaci Ambasadorowi dodatkowy bonus w wysokości 50 000 zł (netto na podstawie umowy B2B lub brutto w oparciu o umowę zlecenie, w zależności od tego, czy Ambasador prowadzi właściwą działalność gospodarczą lub nie).
- Prowizja zostanie wypłacona po zapłacie Connectis przez Potencjalnego Klienta pierwszej faktury wystawionej przez Connectis za usługi IT świadczone przez danego Konsultanta. W przypadku, gdy usługi były świadczone przez danego Konsultanta na rzecz Potencjalnego Klienta krócej niż 6 miesięcy, Connectis zastrzega sobie prawo nieuznania takiego Konsultanta za spełniającego warunek z punktu 4.1 Regulaminu i tym samym do odmowy wypłaty Ambasadorowi prowizji lub zażądania zwrotu wypłaconej prowizji. Jeśli okres wypowiedzenia zamówienia lub umowy z Potencjalnym Klientem dotyczącej świadczenia usług przez danego Konsultanta na rzecz tego Potencjalnego Klienta za pośrednictwem Connectis rozpocznie bieg w okresie 6 miesięcy, przyjmuje się że Konsultant nie spełnia również warunku z punktu 4.1 Regulaminu.
- Szczegóły przyznania i wypłaty bonusu z pkt 4.2 Regulaminu zostaną ustalone w odrębnej umowie zawartej z Ambasadorem.
- Connectis zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości Prowizji, bonusu oraz zasad ich przyznawania i wypłat, co zostanie uprzednio zakomunikowane z odpowiednim wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 7 dni, przy czym zmiana Prowizji i bonusu oraz zasad ich przyznawania i wypłat nie będzie miała zastosowania do zawartych już umów z Ambasadorami, chyba że Connectis i Ambasador postanowią inaczej na piśmie. Informacja o zmianie będzie zamieszczana na stronie internetowej Organizatora Programu.
5. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
- Dane osobowe Kandydatów na Ambasadorów przetwarzane będą zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 oraz Dz.U.UE.L.2018.127.2), zwane dalej: „RODO”.
- Administratorem danych osobowych Kandydatów na Ambasadorów jest Connectis sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, z którą można kontaktować się: a) korespondencyjnie na adres: ul. Chmielna 71, 00-801 Warszawa, b) pocztą elektroniczną na adres: iod@connectis.pl. 3) Connectis sp. z o.o. wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@connectis.pl lub pod ww. adresem pocztowym.
- Organizator Programu przetwarza dane osobowe w celu: a) umożliwienia Kandydatom na Ambasadora wzięcia w nim udziału – jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora (Organizatora Programu); b) zawarcia umowy ambasadorskiej – jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest Ambasador.
- Dane osobowe Kandydatów na Ambasadorów będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do: a) wyłonienia Ambasadorów i zawarcia umów ambasadorskich; b) poinformowania Kandydatów na Ambasadorów o decyzji Organizatora Programu z pkt 3.5 Regulaminu.
- Dane osobowe mogą być również udostępnione innym uprawionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych, na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe Kandydatów na Ambasadorów, którzy nie zostali Ambasadorami, zostaną usunięte po upływie 12 miesięcy od daty poinformowania Kandydata na Ambasadora o decyzji Organizatora Programu z pkt 3.5 Regulaminu. Dane Ambasadorów w zawartej umowie będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
- Kandydatom na Ambasadorów przysługuje: a) prawo dostępu do swoich danych osobowych i uzyskania kopii danych; b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych; c) prawo do usunięcia danych, w przypadkach przewidzianych w art. 17 RODO; d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w przypadkach przewidzianych w art. 18 RODO; e) prawo do sprzeciwu.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do uczestnictwa w Programie.
- Dane osobowe Kandydatów na Ambasadorów nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Organizator Programu nie przewiduje przekazywania danych osobowych Kandydatów na Ambasadora i związanych z nim materiałów dotyczących Kandydatów poza Europejski Obszar Gospodarczy.
- Kandydat na Ambasadora, w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Organizatora Programu jego danych osobowych narusza przepisy RODO, ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
6. Postanowienia końcowe
- Connectis zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Programu w każdym czasie, informując o zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 7 dni, przy czym zmiana Prowizji i bonusu oraz zasad ich przyznawania i wypłat nie będzie miała zastosowania do zawartych już umów z Ambasadorami, chyba że Connectis i Ambasador postanowią inaczej na piśmie. Informacja o zmianie będzie zamieszczana na stronie internetowej Organizatora Programu.
- Organizator Programu ma prawo odwołania Programu w każdym czasie.
- W sytuacji, gdy Organizator Programu uzyska wiedzę o niezgodnym z prawem lub z zasadami uczciwości postępowaniu Kandydata na Ambasadora lub Ambasadora, w szczególności w przypadku jakiejkolwiek próby wyłudzenia świadczeń, próby oszustwa lub jakiegokolwiek wprowadzenia w błąd Connectis i jego przedstawicieli, polecania Connectis niewypłacalnych Potencjalnych Klientów, zachęcania do tworzenia fikcyjnych transakcji i fikcyjnych stanowisk pracy dla specjalistów IT w celu otrzymania świadczeń z Regulaminu i uczestniczenie w takich procederach, Organizator Programu może w każdej chwili wykluczyć taką osobę z Programu i odmówić wypłaty świadczeń na jej rzecz (ew. zażądać zwrotu już wypłaconych świadczeń). Organizator Programu przedstawi uzasadnienie swojej decyzji w takim przypadku.
- Organizator Programu nie ponosi odpowiedzialności za zmianę adresu poczty elektronicznej lub numeru telefonu Kandydata na Ambasadora lub zmianę innych danych uniemożliwiających powiadomienie o zakwalifikowaniu się do Programu oraz za podanie przez Kandydata na Ambasadora niewłaściwych lub nieprawdziwych danych. Udział w Programie jest dobrowolny.
- Regulamin jest dostępny w postaci elektronicznej na stronie internetowej Organizatora Programu (adres: https://www.connectis.pl/program-ambasadorski)
- Wszelkie pytania lub uwagi dotyczące Programu można kierować na adres poczty elektronicznej: rafal.bakalarz@connectis.pl
- Wszelkie spory wynikające z uczestnictwa w Programie będą rozstrzygane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, a sądem właściwym do rozstrzygania tych sporów będzie sąd właściwy dla siedziby Organizatora Programu.
- Regulamin nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, a uczestnictwo w Programie jest równoznaczne z akceptacją jego postanowień.