Polityka Prywatności serwisu hub.connectis.pl należącego do Connectis sp. z o.o.
W Polityce Prywatności używamy pojęć, nazw poszczególnych Usług i funkcjonalności Konta (np. Polecane oferty pracy), które zostały zdefiniowane i szczegółowo opisane w Regulaminie.
I. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu dostępnego pod adresem: https://hub.connectis.pl/ jest Connectis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Chmielna 71, 00-801 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000158609, NIP: 5211019683, REGON: 010966858, kapitał zakładowy w wysokości 100 000 złotych.
II. Inspektor Ochrony Danych
W trosce o bezpieczeństwo danych Użytkowników i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem: iod@connectis.pl.
III. Zasady przetwarzania danych osobowych
Podejmujemy wszelkie uzasadnione kroki, aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Nasze usługi wykorzystują szyfrowaną transmisję danych (SSL) podczas rejestracji i logowania, co chroni dane identyfikujące Użytkownika i znacznie blokuje przechwytywanie dostępu do konta przez nieautoryzowane systemy lub osoby.
1. Podstawy przetwarzania danych osobowych i czas przechowywania
Przetwarzamy dane osobowe Użytkowników i użytkowników profili w portalach społecznościowych w celach i na podstawach wymienionych poniżej.
1.1. Dane przetwarzane w celu założenia Konta oraz Uwierzytelnienia Użytkownika w Serwisie
Zakres danych.
W tym celu przetwarzamy dane osobowe podane przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym do Serwisu, to znaczy adres e-mail oraz ustanowione przez Użytkownika hasło. Jeżeli Użytkownik rejestruje się do Serwisu za pośrednictwem zewnętrznej usługi uwierzytelniającej(np. Google), zbieramy także imię i nazwisko Użytkownika. W przypadku utworzenia Konta niepotwierdzonego przetwarzamy dane osobowe Użytkownika (m.in. adres e-mail) także w celu wysyłania komunikatów przypominających o konieczności potwierdzenia założenia Konta.
Podstawa prawna.
Niezbędność do wykonania umowy oświadczenie usługi Konta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
1.2. Dane przetwarzane w celu realizacji Usług i funkcjonalności Konta
1.2.1. Rodzaje usług i funkcjonalności.
Przetwarzamy dane osobowe Użytkowników w celu świadczenia Usług i funkcjonalności Konta takich jak: Umów spotkanie, Polecane oferty pracy, Zapisane oferty pracy, Historia aplikowania na oferty pracy, Nowe oferty pracy.
Zakres danych.
W tym celu przetwarzamy dane osobowe podane przez Użytkownika przy zakładaniu Konta, przy uzupełnianiu Profilu, dane podane w dokumentach zapisanych przez Użytkownika na Koncie (w szczególności dane zawarte w CV) oraz dane dotyczące aktywności Użytkownika w Serwisie, to znaczy: dane dotyczące ofert pracy, na które zaaplikował Użytkownik, aktualizacji Profilu lub dokumentu CV. Podanie niektórych danych jest warunkiem skorzystania z poszczególnych Usług i funkcjonalności Konta (dane obligatoryjne). Nasz system automatycznie oznacza dane obligatoryjne (np. w zakresie doświadczenia). Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości świadczenia przez nas określonych Usług i funkcjonalności Konta. Poza danymi oznaczonymi jako obligatoryjne, podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
Podstawa prawna.
Niezbędność do wykonania umowy oświadczenie usług zgodnie z Regulaminem w tym dostarczenie Użytkownikowi funkcjonalności Konta. (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
1.3. Dane przetwarzane w celach związanych ze statystyką korzystania z poszczególnych funkcjonalności Serwisu, ułatwienia korzystania z Serwisu oraz zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego Serwisu
Zakres danych.
W tych celach przetwarzamy dane osobowe dotyczące aktywności Użytkownika w Serwisie, takie jak: odwiedzane strony i podstrony Serwisu oraz ilość spędzanego na każdej z nich czasu, jak również dane dotyczące wysłanych przez Użytkownika odpowiedzi na oferty pracy (poprzez funkcjonalność Konta „Umów spotkanie”), adresu IP Użytkownika, lokalizacji, ID urządzenia oraz dane dotyczące przeglądarki oraz systemu operacyjnego.
Podstawa prawna.
Nasz prawnie uzasadniony interes(art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych Usług.
1.4. Dane przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia i obrony przed roszczeniami
Zakres danych.
W tym celu możemy przetwarzać niektóre dane osobowe podane przez Użytkownika w ramach Profilu, takie jak: imię, nazwisko, dane dotyczące korzystania z naszych Usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki korzystasz z naszych Usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody.
Podstawa prawna.
Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ustaleniu, dochodzeniu oraz obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.
1.5. Dane przetwarzane w celu rozpatrywania skarg, reklamacji, wniosków i odpowiedzi na pytania
Za pośrednictwem naszych stron możesz się z nami skontaktować, jeśli chcesz:
- złożyć zapytanie drogą mailową lub telefoniczną;
- skontaktować się za pomocą formularza kontaktowego.
Zakres danych.
W tym celu możemy przetwarzać niektóre dane osobowe podane przez Użytkownika w ramach Profilu, jak również dane dotyczące korzystania z naszych Usług, będących przyczyną skargi lub wniosku, dane zawarte w dokumentach załączonych do skargi lub wniosku.
Podstawa prawna.
Nasz prawnie uzasadniony interes(art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na poprawie funkcjonalności usług świadczonych drogą elektroniczną, na umożliwieniu nam udzieleniu odpowiedzi na skargi, reklamacje, wnioski i pytania oraz na budowaniu pozytywnych relacji z Użytkownikami, opartych na rzetelności i lojalności.
1.6. Dane przetwarzane w celach marketingowych
W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celu wysyłki ofert handlowych drogą elektroniczną przetwarzamy Twoje dane osobowe w tych celach na podstawie zgody. O zbieraniu danych w takich celach jesteś zawsze informowany w miejscach, gdzie prosimy Cię o wyrażenie takiej zgody. Takie dane przechowujemy do czasu odwołania przez Ciebie zgody.
1.7. Dane przetwarzane za pośrednictwem portali społecznościowych
Prowadzimy strony profilowe na portalach społecznościowych w celu udostępniania ich użytkownikom przygotowanych przez nas treści oraz kontaktowania się z użytkownikami tych portali: Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, Twitter, Medium, Meetup, Wordpress. W ich ramach przetwarzamy Twoje dane osobowe, gdy jesteś ich użytkownikiem i odwiedzasz wskazane profile, bądź wchodzisz w interakcje z tymi profilami (polubienia, komentarze, przesyłane wiadomości), gromadzimy w ten sposób także dane dotyczące Twojej aktywności na tym profilu. Dane te przetwarzamy na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na umożliwieniu nam kontaktu z innymi użytkownikami portali i podejmowaniu innych działań zgodnie z regulaminami takich portali. Portale społecznościowe posiadają własne regulacje i zasady działania, które są niezależne od nas, w związku z tym jako użytkownicy portalu społecznościowego i Ty i my jesteśmy związani także polityką prywatności i regulaminami zaakceptowanymi w ramach takiego portalu społecznościowego. Pamiętaj, że jako użytkownik portalu społecznościowego możesz także zarządzać swoim kontem i zamieszczanymi treściami zgodnie z regulacjami takiego portalu.
IV. Odbiorcy danych osobowych
Przy przetwarzaniu danych osobowych korzystamy z pomocy innych podmiotów, takie podmioty przetwarzają dane osobowe na nasze zlecenie i w naszym imieniu, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w umowie usług, np. usług teleinformatycznych tj.: hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych, projektowanie i utrzymanie strony internetowej, obsługi poczty elektronicznej, usług prawnych, doradczych, marketingowych. W określonych prawem przypadkach przekazujemy dane osobowe także podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Przekazujemy Twoje dane osobowe także innym odbiorcom - dostawcom technologii wykorzystywanych przez Stronę.
V. Odniesienia do innych stron
Na naszej stronie korzystamy z wtyczek portali społecznościowych oraz wtyczek i linków kierujących do stron innych podmiotów. Są to: Typeform, Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, Medium, Meetup, Invotech.co, calendly.com. Na naszej stronie umieszczamy także linki kierujące do stron internetowych innych podmiotów, gdy uznamy, że zawierają treści którymi warto się podzielić, bądź na które chcielibyśmy zwrócić uwagę lub podać źródło zamieszczanych przez nas informacji.
Po kliknięciu w taką wtyczkę lub link zostaniesz przekierowany na stronę innego podmiotu. Za działanie tych portali i stron odpowiadają ich dostawcy. Więcej informacji na temat tego jak wskazane wyżej podmioty (dostawcy) przetwarzają dane osobowe i wykorzystują pliki cookie możesz uzyskać zapoznając się z politykami prywatności i regulaminami tych portali i stron.
VI. Prawa osób, których dane dotyczą
Jeśli masz wątpliwości związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych pamiętaj, że zawsze masz prawo do informacji. Jeśli zwrócisz się do nas z pytaniami udzielimy Ci na nie odpowiedzi. Ponadto zgodnie z RODO przysługują Ci następujące prawa:
· prawo dostępu do Twoich danych osobowych (art.15 RODO), w tym uzyskania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),
· prawo sprostowania (poprawienia) lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych (16 RODO),
· prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem (art. 17 RODO),
· prawo wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych (art. 18 RODO),
· prawo do otrzymania swoich danych w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie oraz ich przenoszenia, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody lub zawartej umowy, a także gdy przetwarzanie jest wykonywane w sposób zautomatyzowany, (art. 20 RODO),
· prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadku przetwarzania ich w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w tym wobec profilowania (art. 21 RODO),
· w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, przysługuje Ci prawo do cofnięcia udzielonych zgód w każdym momencie, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed ich cofnięciem. Zgodę możesz wycofać poprzez wysłanie wiadomości na adres: iod@connectis.pl z podaniem adresu, który został użyty do wyrażenia zgody.
Ze wszystkich wymienionych powyżej praw, a także wszystkich innych przewidzianych w RODO, możesz skorzystać poprzez kontakt z inspektorem ochrony danych – drogą mailową: iod@connectis.pl. Na ten adres możesz także przesyłać wszystkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Connectis Sp. z o.o.
VII. Skarga do organu nadzoru
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
VIII. Pliki cookie
Nasze strony internetowe korzystają z plików cookie. Pliki cookie to niewielkie informacje, wysyłane przez stronę internetową, który odwiedzasz i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystasz podczas przeglądania stron internetowych. Za pomocą cookie zbierane są różne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Cookie mają więc wpływ na prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych. Cookie umożliwiają także zapamiętywanie Twoich preferencji (np. wybór języka) i ułatwiają korzystanie ze stron. Informacje zbierane za pośrednictwem cookie mogą być także wykorzystywane w celach statystycznych lub analizowane, by pomóc właścicielom stron w lepszym ich dopasowaniu do preferencji użytkowników.
Za pomocą plików cookie zbieramy takie informacje jak: dane komputera i przeglądarki używanych do przeglądania stron internetowych, dane o miejscu logowania (lokalizacyjne), numery IP.
Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookie:
· Sesyjne pliki cookies - są przechowywane w urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji przeglądarki. Zarejestrowane informacje są później trwale usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika.
· Stałe pliki cookies - te pliki cookie są przechowywane w urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich usunięcia. Zakończenie sesji przeglądarki internetowej lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia Użytkownika. Mechanizm stałych plików cookies nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika.
Wykorzystywane przez nasze strony pliki cookie możemy podzielić również na dwa typy plików:
· Cookies Administratora - pliki cookies zamieszczane przez nas za pośrednictwem naszych stron.
· Cookies stron trzecich - pliki cookies umieszczane przez naszych partnerów biznesowych za pośrednictwem naszych stron. Pliki te są wykorzystywane w szczególności do analizy danych oraz badania zachowania użytkowników na stronie.
Zarządzanie plikami cookies
Masz możliwość samodzielnego zarządzania plikami cookies, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Pamiętaj jednak, że efektem zmiany ustawień w Twojej przeglądarce, w zależności od wybranej opcji, może być utrata możliwości korzystania z niektórych stron internetowych i usług lub z niektórych funkcji w nich dostępnych.