Warszawa/zdalnie
152 wyświetleń
25,000 - 30,000 PLN
+ VAT (B2B)
Wspólnie z naszym Partnerem z branży logistycznej, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Solution Architect. Nasz Partner to firma logistyczna prowadząca działalność operacyjną w całej Polsce. Specjalista dołączy do zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie zaawansowanego oprogramowania Blue Yonder do zarządzania łańcuchem dostaw.
Wspieranie zespołów projektowych, w tym zapewnianie jakości, konfigurowanie środowisk oraz rozwiązywanie problemów technicznych,
Zarządzanie projektami związanymi z WMS (Blue Yonder) oraz optymalizacją magazynów, w tym z mechanizacją i robotyzacją,
Planowanie i koordynowanie dostarczania rozwiązań, w tym szacowanie zasobów i harmonogramów,
Tworzenie funkcjonalnych rozwiązań IT na potrzeby projektów wdrożeniowych i modernizacyjnych,
Szkolenie młodszych konsultantów i rozwój zespołów IT w ramach Blue Yonder WMS,
Maksymalne wykorzystanie standardowych funkcjonalności BY WMS. Minimum 10 lat komercyjnego doświadczenia w projektach WMS, z czego 5 lat doświadczenia z Blue Yonder WMS,
Doświadczenie w co najmniej 5 wdrożeniowych projektach WMS w międzynarodowych środowiskach o dużej złożoności,
Znajomość technologii wspierających WMS, takich jak PL-SQL, Jasper-Reports, Groovy, REST API,
Dogłębna znajomość cech funkcjonalnych i technicznych systemu Blue Yonder WMS,
Biegła znajomość języka angielskiego,
Wykształcenie wyższe.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy z JDA WMS,
Certyfikacja Blue Yonder.
Zdalnie
DevOps
152 wyświetleń
30,000 - 36,000 PLN
+ VAT (B2B)
Wspólnie z naszym Partnerem, renomowaną amerykańską firmą specjalizującą się w produkcji artykułów konsumenckich, poszukujemy doświadczonego specjalisty na stanowisko DevOps Engineer (Azure). Nasz Partner specjalizuje się w produkcji różnorodnych produktów, takich jak środki czystości, kosmetyki, produkty do pielęgnacji osobistej i artykuły spożywcze, kładąc szczególny nacisk na innowacje i zrównoważony rozwój. Dział Technologii Informacyjnych (IT) firmy skupia się na wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań obejmujących zarządzanie danymi, analizy biznesowe, systemy logistyczne, e-commerce, technologie produkcji oraz marketing.
Projekt: Projekt obejmuje 17 źródeł danych z obszaru analizy, monitorowania danych, sprawdzania jakości, performance itp. Projekt ten skupia się na unikalnych rozwiązaniach na skalę globalną oraz współpracy z Microsoftem w zakresie Azure Cloud Native. W ramach projektu, specjalista będzie odpowiedzialny za implementację agenta zbierającego metryki z przestrzeni OT (On Premises) i przesyłającego je do centralnej platformy obserwacyjnej.
🏢 Model pracy: 100% zdalnie
👨💻 Zakres obowiązków:
Projektowanie i wdrażanie mechanizmów przesyłania danych z różnych źródeł do środowiska Azure, w tym integracja z usługami takimi jak Event Hubs, Azure Data Factory,
Projektowanie, implementacja i utrzymanie mechanizmów zbierania metryk z różnych źródeł, w tym z przestrzeni OT (On Premises) i innych źródeł danych,
Planowanie, tworzenie i przeprowadzanie testów jednostkowych, integracyjnych oraz end-to-end,
Współpraca z zespołem projektowym w celu wsparcia przy wdrażaniu Proof of Concept (PoC),
Automatyzacja procesów konfiguracyjnych przy użyciu narzędzi takich jak Ansible, Puppet. Co najmniej 5 lat praktycznego doświadczenia na stanowisku związanych z DevOps,
Znajomość konfiguracji i eksploatacji narzędzi monitorowania, w tym Prometheus do zbierania metryk i Grafana do wizualizacji danych,
Znajomość narzędzi do agregacji, przetwarzania i wysyłania danych, takich jak Vector, Logstash, Filebeat itp.,
Praktyczne doświadczenie w konfiguracji, zarządzaniu i monitorowaniu klastrów Kubernetes,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie.
Mile widziane:
Preferowany certyfikat potwierdzający wiedzę i umiejętności w zakresie architektury rozwiązań w chmurze Microsoft Azure.
Praktyczne doświadczenie w automatyzacji konfiguracji i zarządzania infrastrukturą przy użyciu narzędzi takich jak Puppet lub Ansible.
Zdalnie
Mobile (Android/iOS)
147 wyświetleń
Mobile Developer (Android/iOS)
20,500 - 23,500 PLN
+ VAT (B2B)
Wspólnie z naszym renomowanym Partnerem, który specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, poszukujemy doświadczonego specjalisty na stanowisko Mobile Developera (Android/iOS). Specjalista dołączy do projektu oraz będzie odpowiedzialny za rozwój i utrzymanie aplikacji mobilnych wykorzystywanych przez przedstawicieli handlowych w codziennej pracy. Aplikacje te wspierają działalność terenową, mając na celu usprawnienie procesów sprzedażowych oraz lepszą rejestrację zdarzeń handlowych.
🎯 START: ASAP – im szybciej, tym lepiej!
👨💻 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Współpraca z zespołem IT oraz przedstawicielami handlowymi w celu zrozumienia potrzeb biznesowych i wymagań użytkowników,
Rozwiązywanie problemów związanych z trackingiem i rejestracją zdarzeń handlowych, szczególnie na systemie iOS,
Ulepszenie istniejących aplikacji z uwzględnieniem stabilności i wydajności,
Rozwój natywnej aplikacji na platformy Android i iOS,
Audyt obecnego kodu aplikacji mobilnej. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku Mobile Developer (Android / iOS),
Doświadczenia w pracy z narzędziami do kontroli wersji (np. Git),
Znajomości tworzenia aplikacji mobilnych na Android i iOS
Znajomości Android SDK, iOS, REST API i Postgres,
Znajomości języków programowania, np. Kotlin.
Mile widziane:
Znajomość Swift,
Poczucie estetyki oraz doświadczenie w UX,
Znajomości narzędzi, takich jak Xcode czy Android Studio.
WARSZAWA
Zdalnie
PM/PMO
188 wyświetleń
Do negocjacji
Wynagrodzenie
Nasz Partner to dynamicznie rozwijająca się firma, która dostarcza nowoczesne rozwiązania technologiczne dla branży motoryzacyjnej. Współpracując z wiodącymi markami, takimi jak Skoda, BMW, Nissan, Audi, Ford, firma oferuje zaawansowane systemy wspierające działalność importerów, dealerów oraz warsztatów samochodowych. W związku z rozwojem poszukujemy Project Managera z doświadczeniem w zarządzaniu projektami IT.
👨💻 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Koordynacja procesu wytwarzania oprogramowania, kontrola backlogu oraz terminowe dostarczanie produktów,
Planowanie i zarządzanie projektami w obszarze systemów CRM oraz rozwiązań IT dla branży motoryzacyjnej,
Współpraca z Klientami w zakresie zbierania wymagań, analiza biznesowa oraz definiowanie celów i zasobów,
Monitorowanie realizacji projektów, raportowanie oraz zarządzanie dokumentacją projektową,
Dbanie o efektywną komunikację z zespołem programistów oraz Klientem. Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami IT, preferowane doświadczenie w środowisku międzynarodowym,
Umiejętność zarządzania user story, kryteriami akceptacji oraz elastyczne podejście do zarządzania zadaniami,
Umiejętności analityczne, orientacja na cel, zdolność szybkiego podejmowania decyzji,
Doskonałe zdolności interpersonalne i umiejętności prezentacyjne,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
Praktyczna znajomość metodyk Agile/Scrum,
Znajomość narzędzi Jira i Axure.
Zdalnie
Other
197 wyświetleń
20,500 - 23,500 PLN
+ VAT (B2B)
Wspólnie z naszym Partnerem, liderem w branży benefitów pracowniczych, poszukujemy osoby na stanowisko Xamarin/Maui Developer. Specjalista dołączy do zespołu rozwijającego mobilną aplikację – wirtualną kartę benefitową na platformy Android i iOS.
❗Rozpatrywane będą wyłącznie osoby dostępne od zaraz lub z maksymalnie dwutygodniowym okresem wypowiedzenia. ❗
👨💻 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Rozwój i utrzymanie aplikacji mobilnej na platformy Android i iOS przy użyciu MAUI/Xamarin,
Analiza, diagnoza błędów w aplikacji oraz ich naprawa w codziennej pracy z zespołem develoeprskim,
Pisanie wydajnego, wysokiej jakości kodu oraz tworzenie testów jednostkowych zgodnie z obowiązującymi standardami,
Tworzenie oprogramowania zgodnie z wymaganiami biznesowymi w formie User Stories we współpracy z Project Managerem, zespołem UX oraz Testerami. Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Xamarin/Maui Developer w projektach komercyjnych,
Znajomość programowania obiektowego oraz doświadczenie w analizie i refaktoryzacji istniejącego kodu,
Bardzo dobra znajomość SQL i relacyjnych baz danych, umiejętność pisania wydajnych zapytań,
Praktyczna znajomość MAUI (lub Xamarin.Forms), C# i .NET Core,
Umiejętność pisania i utrzymywania testów jednostkowych,
Znajomość języka angielskiego (min. B1) oraz polskiego.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy z Azure.
Wrocław (możliwość częściowej pracy zdalnej)
Other
350 wyświetleń
Marketplace Onboarding Specialist
12,000 - 15,000 PLN
+ VAT (B2B)
Poszukujemy doświadczonego i zorientowanego na sukces Marketplace Onboarding Specialist, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie i wsparcie techniczne partnerów handlowych platofrmy marketplace w Polsce. Osoba ta będzie kluczowa w procesie tworzenia i optymalizacji nowej platformy e-commerce w Polsce, pracując zarówno samodzielnie, jak i w ścisłej współpracy z zespołami w Czechach i na Słowacji. W przyszłości będzie poszerzany Polski zespół o kolejne dwie osoby i kandydat z aktualnej rekrutacji będzie Team Leaderem tego zespołu.
Nasz klient, gdzie będzie zatrudnienie bezpośrednie, to dynamicznie rozwijająca się firma farmaceutyczna działająca w sześciu krajach, która nieustannie rozszerza swoją ofertę e-commerce. Obecnie jest wdrożony model sprzedaży marketplace w Czechach i Słowacji oraz wkrótce w Polsce.
Obowiązki:
Wdrażanie i koordynowanie integracji nowych partnerów handlowych na platformie marketplace.
Zarządzanie technicznymi aspektami połączeń, w tym integracjami przez API, feedy XML, manualne wprowadzanie danych oraz narzędzia integracyjne (np. BaseLinker).
Wsparcie partnerów handlowych w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z ich integracją na platformie.
Ścisła współpraca z zespołami IT, m.in. z Czech i Słowacji oraz z lokalnym zespołem w Polsce, w celu zapewnienia płynnego uruchomienia i rozwijania platformy.
Monitorowanie i optymalizacja procesów wdrożeniowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów technicznych.
Udział w strategicznych spotkaniach biznesowych, współpraca z partnerami w zakresie wdrożenia i utrzymania wysokiej jakości usług.
Praca w międzynarodowym środowisku z codziennym użyciem języka angielskiego. Doświadczenie w pracy na platformach marketplace lub e-commerce.
Umiejętność czytania i interpretowania danych API, znajomość narzędzi do wizualizacji danych oraz doświadczenie z FTP.
Doświadczenie w pracy z systemami integracyjnymi, takimi jak BaseLinker, oraz z różnymi formami połączeń danych (API, XML, manualne).
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie Excel i Word)
Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
Umiejętność identyfikowania i rozwiązywania problemów technicznych.
Doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożeniowymi będzie dodatkowym atutem.
Dużym atutem będzie doświadczenie z platformą MIRAKL
Zdalnie
Bazy danych (Database)
282 wyświetleń
Do negocjacji
Wynagrodzenie
Wspólnie z naszym Partnerem, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Administrator Baz Danych. Nasz Partner jest największym europejskim zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców, które z sukcesem zarządza siecią ponad 4011 punktów handlowych i usługowych, ma na celu podwyższanie standardu życia klientów, wspieranie lokalnych inicjatyw oraz kreowanie warunków rozwoju dla właścicieli i akcjonariuszy.
👨💻 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Tworzenie nowych narzędzi do automatyzacji procesów oraz monitoring i administracja bazami danych,
Rozwiązywanie incydentów produkcyjnych związanych z bazami danych,
Administracja systemem backupu oraz Windows Serwer (AD),
Analiza wydajności i optymalizacja baz danych,
Współpraca z zespołem developerskim.
Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z administracją baz danych,
Doświadczenie w instalowaniu, konfigurowaniu i zarządzaniu bazami danych MSSQL,
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2/C1),
Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub technicznym,
Znajomość SQL Server Integration Services (SSIS),
Znajomość środowiska Windows Server.
Mile widziane:
Znajomość baz danych Oracle lub/i PowerShell.
WARSZAWA
Praca hybrydowa
PM/PMO
797 wyświetleń
9,000 - 11,000 PLN
+ VAT (B2B)
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Digital Project Manager. Zatrudnienie bezpośrednio u Klienta.
Naszym Klientem jest agencja marketingowa, działająca w branży medycznej i farmaceutycznej. Zespół będzie tworzył dla swoich Klientów prezentery, pozwalające użytkownikom sterować pokazem slajdów na ekranie. Prezentery te działają jako multipage, dzięki czemu można wygodnie nawigować między treściami bez konieczności korzystania z komputera lub myszy. Zespół będzie również tworzył mailingi w postaci animacji.
Osoba na tym stanowisku będzie zarządzać wymienionymi wyżej projektami i koordynować pracę zespołu.
📌 START PRACY: 1 POŁOWA PAŹDZIERNIKA
💻 TRYB PRACY: HYBRYDA WARSZAWA MOKOTÓW (wdrożenie 50% biuro 50% zdalnie, potem do ustalenia)
Zakres obowiązków:
Zarządzanie projektami – od pomysłu do etapu utrzymania oraz koordynacja pracy zespołów projektowych,
Planowanie zakresu prac, tworzenie harmonogramów, budżetów oraz raportów projektowych,
Monitorowanie postępów, identyfikacja potencjalnych ryzyk i wprowadzanie niezbędnych zmian,
Koordynowanie procesu zbierania wymagań – zarówno biznesowych, jak i technicznych,
Komunikacja z interesariuszami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług,
Rozwiązywanie bieżących problemów, proponowanie rozwiązań,
Cykliczne raportowanie postępu i statusu prac,
Prowadzenie dokumentacji projektowej. Minimum 2 lata komercyjnego doświadczenia na stanowisku Digital Project Manager lub podobnym,
Zdolność do płynnego zarządzania pracami zespołu, budżetem i harmonogramem projektowym,
Umiejętność monitorowania planu realizacji zadań i egzekwowania produktów projektu,
Znajomość narzędzi do zarządzania projektami (Jira, Workfront),
Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie,
Nastawienie na realizację celów biznesowych,
Znajomość języka angielskiego (poziom B2).
WARSZAWA
Praca hybrydowa
Other
882 wyświetleń
9,000 - 13,000 PLN
+ VAT (B2B)
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko IT Specialist, która będzie wsparciem dla Dyrektora IT. Zatrudnienie bezpośrednio u Klienta.
Nasz Klient specjalizuje się w usługach self storage, czyli wynajmie magazynów samoobsługowych. Oferuje różnorodne boksy magazynowe, które można wynająć na krótki lub długi okres. Magazyny są dostępne 24/7, monitorowane i zabezpieczone systemem alarmowym.
📌 PRACA HYBRYDOWA WARSZAWA (WŁOCHY)
Zakres obowiązków:
Czuwanie nad zabezpieczeniem infrastruktury w organizacji (wewnętrzna sieć, maile, telefony, kamery, utrzymanie i udoskonalanie autorskiego systemu security, nadzór nad kopiami zapasowymi i bezpieczeństwem danych w organizacji),
Administracja (MS Office 365, CCTV BTS Solid, serwery webowe),
Współpraca z projektantami/inżynierami sprzętu,
Praca z harmonogramem i budżetem,
Nadzór, zakup i upgrade sprzętu,
Koordynacja pracy zespołu. Minimum 2-3 lata komercyjnego doświadczenia na podobnym stanowisku (np. jako helpdesk, administrator, IT support),
Umiejętność pracy z budżetem, jego planowaniem i harmonogramem (znajomość Excela),
Znajomość kwestii związanych z monitoringiem wizyjnym CCTV,
Umiejętność zarządzania projektami oraz pracą zespołu,
Kompetencje dotyczące zabezpieczeń w organizacji,
Bardzo dobra znajomość Microsoft Office 365,
Znajomość zagadnień z dziedziny IoT,
Język angielski na poziomie B2.
Zdalnie
KRAKÓW
PM/PMO
437 wyświetleń
21,000 - 24,000 PLN
+ VAT (B2B)
Wspólnie z naszym Partnerem, światowym liderem w zakresie IT i sieci, poszukujemy osoby na stanowisko Project Manager. Nasz Partner jest pionierem transformacji cyfrowej poprzez łączenie ludzi, procesów, danych i rzeczy w celu zwiększenia produktywności i wydajności. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach sieciowych wspierających organizacje w zarządzaniu infrastrukturą IT, bezpieczeństwem i automatyzacją procesów.
Na stanowisku Project Manager będziesz kierować zespołami interdyscyplinarnymi, dostarczając nowe funkcje produktów i ulepszając istniejące rozwiązania. Będziesz odpowiedzialny za zarządzanie projektami od koncepcji po wdrożenie, zapewniając ich realizację na czas, w ramach budżetu i zgodnie z najwyższymi standardami jakości.
🕐 GODZINY PRACY: od 10:00-12:00 do 18:00-20:00 czasu wschodniego, obejmujące USA i Indie,
👨💻 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Identyfikacja i łagodzenie ryzyka projektu, dostosowywanie planu w razie potrzeby, oraz zapewnienie zgodności z wymogami regulacyjnymi i jakościowymi,
Opracowywanie harmonogramów, budżetów i planów zasobów, zapewniając terminową i budżetową realizację projektów,
Kierowanie zespołami wielofunkcyjnymi w opracowywaniu i wprowadzaniu na rynek nowych produktów lub ulepszeń,
Ułatwianie komunikacji między interesariuszami, informowanie o postępie projektu i potencjalnych problemach,
Wdrażanie narzędzi i procesów zarządzania projektami w celu poprawy wydajności. Ponad 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, znajomość metodyki Agile/Waterfall oraz narzędzi do zarządzania projektami (np. Microsoft 365),
Silne kompetencje komunikacyjne i interpersonalne do pracy z interesariuszami technicznymi i nietechnicznymi,
Umiejętności przywódcze w kierowaniu zespołami interdyscyplinarnymi przy realizacji złożonych projektów,
Wysokie umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów, podejście oparte na danych,
Doświadczenie w codziennej pracy z systemem SAP Ariba,
Bardzo dobry język angielski (B2/C1).
Mile widziane:
Znajomość finansów i branży „od zamówienia do zapłaty” oraz najlepszych praktyk,
Znajomość wykorzystania AI w narzędziach MS takich jak Word, Excel, PowerPoint,
Kandydaci z Krakowa 😎
WARSZAWA
Hybryda
Frontend
1768 wyświetleń
Junior Frontend Developer
7,000 - 9,000 PLN
+ VAT (B2B)
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Junior Frontend Developer. Zatrudnienie bezpośrednio u Klienta. Naszym Klientem jest specjalizująca się w usługach reklamowych i komunikacyjnych. Jego działalność obejmuje obszary takie jak reklama, public relations, strategie cyfrowe oraz inne usługi związane z komunikacją.
📌 START PRACY: 1 POŁOWA PAŹDZIERNIKA
💻 TRYB PRACY: HYBRYDA WARSZAWA MOKOTÓW (wdrożenie 50% biuro 50% zdalnie, potem do ustalenia)
💸 WYNAGRODZENIE:
7 000 – 9 000 PLN+VAT (B2B)
6 000 – 7 500 PLN brutto (UoP)
7 000 – 9 000 PLN brutto (UZ)
Zakres obowiązków:
Obsługa digitalowa klientów z zakresu szeroko pojętego marketingu: mailingi, kodowanie landing page, tworzenie responsywnych e-detailerów HTML, bardziej złożonych aplikacji webowych pisanych w React,
Projektowanie i wdrażanie funkcjonalności po stronie frontend według wytycznych projektowych,
Wstępne testowanie swoich rozwiązań i wpieranie członków zespołu,
Programowanie aplikacji i widoków zgodnie z zasadną clean code,
Przygotowanie dokumentacji technicznej i użytkowej aplikacji/skryptów,
Dbanie o poprawność semantyczną kodu,
Wdrażanie animacji bannerowych HTML. Minimum 1 rok komercyjnego doświadczenia na stanowisku Frontend Developer,
Kurs dotyczący technologii frontend potwierdzony certyfikatem ukończenia,
Dobra znajomość technologii frontend (HTML5, CSS3, JAVASCRIPT),
Znajomość metodyk projektowych AGILE/SCRUM i pracy w nich,
Dokładność oraz dbałość o szczegóły w wykonywaniu zadań,
Podstawowa znajomość GIT,
Znajomość języka angielskiego (min. B2).
Mile widziane:
Znajomość nowoczesnych rozwiązań frontend (WEBPACK, COMPASS) w tym jednego z frameworków (np. REACT, ANGULAR, VUE),
Znajomość narzędzi Adobe Animate, Google Web Designer,
Umiejętność projektowania aplikacji responsywnych RWD.
Zdalnie
Bazy danych (Database)
325 wyświetleń
Database Developer PL/SQL
Do negocjacji
Wynagrodzenie
Wspólnie z naszym Partnerem, liderem w dziedzinie ubezpieczeń, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko PL/SQL Developer. Nasz Partner to największa polska grupa ubezpieczeniowa z silną obecnością na rynkach międzynarodowych, skupiająca się na innowacjach, transformacji cyfrowej i rozwijaniu nowoczesnych rozwiązań ubezpieczeniowych. Specjalista dołączy do zespołu odpowiedzialnego za rozwój systemu Gepard obsługującego ubepieczenia finansowe.
❗START: 15.09.2024 ❗
👨💻 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Udział w testach w tym nanoszenie na bieżąco poprawek w oprogramowaniu,
Aktywne wsparcie podczas wdrożenia kolejnych wersji oprogramowania,
Bieżący rozwój oprogramowania na podstawie określonych wymagań,
Wsparcie merytoryczne innych członków zespołu projektowego,
Współpraca z zespołem analityków oraz testerów,
Tworzenie dokumentacji systemu. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku PL/SQL Developer,
Znajomość zagadnień związanych z projektowaniem relacyjnych baz danych,
Doświadczenie w tworzeniu aplikacji z wykorzystaniem Oracle APEX,
Znajomość HTML oraz JavaScript.
Mile widziane:
Doświadczenie projektowe w branży ubezpieczeniowej.
Zdalnie
DevOps
349 wyświetleń
Do negocjacji
Wynagrodzenie
spólnie z naszym Partnerem poszukujemy DevOps Engineera z doświadczeniem w pracy z chmurą Azure. Nasz Partner to globalna sieć stacji paliw, która aktywnie uczestniczy w rewolucji rynku e-mobilności w Europie i poza nią. Dodatkowo oferuje płatności zbliżeniowe na stacjach, programy lojalnościowe, które są wykorzystywane przez duże organizacje, takie jak porty lotnicze, oraz wysokiej klasy platformy sprzedażowe oparte na rozwiązaniach chmurowych, takich jak Azure/AWS.
💣 Projekt: Wsparcie w budowaniu platformy 2.0 przy użyciu Snowflake/Fabric oraz Data Bricks z punktu widzenia infrastruktury.
🕑 Godziny pracy: Start w godzinach 12-14 (CEST)
👨💻ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Ścisła współpraca z zespołami deweloperskimi, QA i bezpieczeństwa w celu zapewnienia spójności i efektywności procesów,
Bieżące wsparcie i rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą chmurową,
Projektowanie, implementacja i zarządzanie procesami wdrożeniowymi,
Zarządzanie konfiguracją systemów i aplikacji. Minimum 5 lata komercyjnego doświadczenia na stanowisku DevOps Engineer lub podobnej roli,
Znajomość narzędzi do automatyzacji/zarządzania konfiguracją (preferowane Ansible),
Doświadczenie w pracy z kontenerami (Docker i klastry: ECS lub K8s),
Doświadczenie z infrastrukturą jako kodem (IaC) – Terraform,
Umiejętność administrowania systemem Linux,
Zaawansowana znajomość chmury Azure,
Zrozumienie procesów i środowisk CI/CD,
Płynna znajomość języka angielskiego.
NICE TO HAVE:
Doświadczenie w pracy z DevSecOps, np. GitHub, GitHub Actions Jenkins, Git, Checkmarx,
Znajomość jednego z języków skryptowych (np. Bash, Python, Groovy),
Doświadczenie zrozwiązaniami ELK Stack lub/i Grafana.
POZNAŃ
Praca hybrydowa
PM/PMO
440 wyświetleń
Do negocjacji
Wynagrodzenie
Wspólnie z naszym partnerem, innowacyjną organizacją technologiczną utworzoną w wyniku strategicznego partnerstwa między Bankiem a innymi inwestorami, poszukujemy doświadczonego IT Project Managera. Specjalista dołączy do projektu obejmującą migrację systemu płatności na nową platformę chmurową. Proces ten obejmuje zarówno przeniesienie istniejących systemów, jak i rozwój nowych funkcjonalności.
👨💻 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Monitorowanie jakości dostarczanych produktów i usług, przeprowadzanie testów i inspekcji oraz zapewnienie zgodności z wymaganiami regulacyjnymi i standardami bezpieczeństwa,
Identyfikacja i zarządzanie zmianami w projekcie, ocena wpływu zmian na harmonogram, budżet i zakres projektu oraz uzyskiwanie niezbędnych zatwierdzeń,
Określenie celów projektu, zakresu, harmonogramu i budżetu oraz identyfikacja ryzyk i opracowanie planów ich minimalizacji,
Zbudowanie i prowadzenie zespołu IT, delegowanie zadań, motywowanie członków zespołu oraz rozwiązywanie konfliktów,
Przygotowanie szczegółowych planów projektu, monitorowanie postępów oraz regularne raportowanie do interesariuszy. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku IT Project Managera,
Umiejętność pracy z narzędziami do zarządzania projektami (Jira, Enterprise Architect),
Znajomość narzędzi i metodyk zarządzania projektami (PMI, PRINCE2, Agile/Scrum),
Doświadczenie w zakresie koordynacji i portfelowego zarządzania projektami,
Doświadczenie w zakresie zarządzania projektami lub programami,
Doświadczenie projektowe w branży finansowej / bankowości,
Biegła znajomość języka angieslkiego.
Mile widziane:
Znajomość technologii chmurowych (preferowane doświadczenie z Azure lub AWS),
Znajomość języka hiszpańskiego
WARSZAWA
Praca hybrydowa
PM/PMO
521 wyświetleń
25,000 - 28,500 PLN
+ VAT (B2B)
Wspólnie z naszym globalnym Partnerem, siecią stacji paliw i sklepów spożywczych, poszukujemy osoby na stanowisko IT Project Manager, który ma doświadczenie i udokumentowane osiągnięcia w migracji infrastruktury między centrami danych. (MUST HAVE!) Nasz Partner specjalizuje się w tworzeniu aplikacji webowych i mobilnych z zakresu elektryczności, obejmujących m.in obszar samochodów elektrycznych oraz ich ładowarek. Oferują płatności zbliżeniowe na stacjach, programy lojalnościowe i platformy sprzedażowe oparte na rozwiązaniach chmurowych, takich jak Azure/AWS.
Dołącz do zespołu eMobility – zespołu specjalistów w dziedzinie strategii, fuzji i przejęć, sprzedaży, marketingu, rozwoju produktów, technologii i operacji.
👨💻 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Monitorowanie postępów projektu, zapewnienie zgodności z harmonogramem i budżetem oraz skuteczne identyfikowanie i łagodzenie ryzyk projektowych,
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami i wykonawcami w celu zapewnienia sukcesu projektu oraz monitorowanie ich wydajności i zgodności z umowami,
Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z interesariuszami oraz zarządzanie ich opiniami i wprowadzanie niezbędnych zmian,
Definiowanie zakresu projektu, celów, rezultatów oraz harmonogramów we współpracy z interesariuszami,
Opracowywanie szczegółowych planów projektowych, harmonogramów oraz planów alokacji zasobów. Minimum 6-letnie doświadczenie komercyjne w kierowaniu projektami IT,
Posiadać doświadczenie w migracji infrastruktury między centrami danych,
Umieć pracować operacyjnie, aby „doprowadzić sprawy do końca”,
Znajomość metodyki Agile oraz metodyki Scrum,
Doświadczenie w pracy z narzędziem Jira,
Biegła znajomość języka angielskiego.
Brak wyników spełniających kryteria